لابیاپلاستی

در واقع لابیاپلاستی نوعی عمل زیباییست که به منظور ایجاد تغییر در لبه داخلی و خارجی واژن انجام می شود و منجر به بهبود ظاهر آن خواهد شد. غالبا خانم هایی که قصد انجام لابیاپلاستی را دارند ، خواستار این هستند که سایز و اندازه لبه داخلی واژن کوچک تر شود و هم اندازه لبه خارجی گردد. لازم به ذکر است در این جراحی قسمت اضافی کلاهک کلیتوریس هم برداشته خواهد شد.

دلایل انجام لابیاپلاستی

• اصلاح نامتقارنی واژن
  • ایجاد ظاهری تمیز و زیبا
  • درد به هنگام مقاربت جنسی
  • ناراحتی و درد زمان پوشیدن لباس چسبان همچون شلوار جین
  • تحریک کم کلیتوریس بر اثر پوست اضافه کلاهک کلیتوریس
  • احساس سوزش ، کشیدگی و سایش به هنگام ورزش هایی همچون دچرخه سواری

لابیاپلاستی

چگونگی انجام لابیاپلاستی

با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی ، برای انجام لابیاپلاستی روش های مختلفی وجود دارد که بنا به تبحر و نوع مهارت جراح انجام خواهد شد. هر یک از روش های لابیاپلاستي از مزایا و معایب به خصوصی برخوردار هستند. اما خانم دکتر فرزانه حسینی اصل ، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی ، عمل لابیاپلاستي را با تکنیک لیزر که جزو جدید ترین متد های جراحی است ، به بهترین نحو انجام می دهند و نتایج ایده آلی برای بیماران خود به ارمغان می آورد.

طی این روش کلیه ایرادات لابیا برطرف می شود و قسمت مرکزی لابیا عمیق خواهد شد. در لابیاپلاستي با لیزر آسیبی به لبه های طبیعی لابیای مینور وارد نشده و دقت عمل بسیار بالا خواهد بود.

از مهم ترین مزیت های لابیاپلاستی با لیزر می توان به این مورد اشاره نمود که برش و خون ریزی به حداقل می رسد و به دلیل اینکه زخم و بخیه وجود ندارد ، بهبودی پس از عمل به سرعت حاصل خواهد شد.

زمانی که لابیاپلاستی با لیزر انجام شود ، فرد پس از نیم ساعت مرخص می شود و نیازی به بستری شدن نیست.

کاندیدای مناسب برای لابیاپلاستی با لیزر

1. بانوانی که از بزرگی لابیای خود رنج می برند و احساس رضایت ندارند.
  2. بانوانی که بر اثر بزرگی لابیا های خود با درد ، التهاب و تورم مواجه هستند.
  3. بانوانی که با پوشیدن لباس های تنگ دچار درد می شوند.

هزینه لابیاپلاستي

هزینه این جراحی پس از معاینه توسط جراح و متخصص زنان مشخص شده و به اطلاع بیمار خواهد رسید.

17 − شش =