متخصص زنان در اهواز

تشخیص و درمان بیماری های مربوط به بانوان اعم از مشکلات قاعدگی ، انواع سرطان های دستگاه تناسلی زنان ، مقاربت دردناک ، عفونت های واژن ، تنبلی تخمدان ، افتادگی رحم و مثانه ، بستن لوله های رحم ، لاپاراسکوپی رحم و تخمدان ، هیسترکتومی ، همچنین درمان ناباروری ، کنترل بارداری ، زایمان  و غیره توسط جراح و متخصص زنان انجام می پذیرد. چنانچه بانوان چه در اهواز و چه در سایر شهر های ایران با هر گونه مشکل در رابطه با دستگاه تناسلی خود روبرو باشند باید به بهترین و متبحرترین متخصص زنان و زایمان شهر خود مراجعه کنند. کسانی که در شهر اهواز زندگی می کنند و به دنبال بهترین و متبحر ترین متخصص زنان در اهواز هستند می توانند این مقاله از سایت دکتر فرزانه حسینی اصل را مطالعه بفرمایید.

 

متخصص زنان در اهواز

 

با توجه به توضیحات فوق می توان گفت حیطه کاری متخصص زنان به خصوصی ترین بخش بدن خانم ها محدود می شود. لذا نیاز است که علاوه بر داشتن مهارت در زمینه تشخیص و درمان بیماری ، از روحیه ای صمیمی برخوردار بوده و شخصیتی خوش خلق و مهربان داشته باشد تا بیمار بتواند با وی احساس راحتی کرده و در مورد مشکل خود به راحتی سخن بگوید.

ویژگی های بهترین متخصص زنان در اهواز

  • همانطور که در مطلب فوق بیان شد یکی از خصوصیات پراهمیت در پزشک زنان ، داشتن روابط عمومی خوب و قوی می باشد ؛ به گونه ای که بتواند حس اعتماد بیمار را جلب کرده و با برقراری ارتباط با او از مشکل وی جویا و نسبت به رفع آن اقدام نماید.
  • یک دکتر زنان مجرب و خبره با بیمارش وارد گفته گو شده و هنر خوب گوش کردن را می داند ؛ این ویژگی موجب می شود که نتایج موفقیت آمیزتری را نیز در کارنامه کاری خود ثبت نماید.
  • متبحر ترین متخصص زنان در اهواز باید بیشتر از هر پزشک دیگری رفتار دلسوزانه و البته محترمانه داشته باشد ؛ چرا که بیمار در صورتی می تواند نسبت به مسائل خصوصی خود صحبت کند که احساس نماید پزشک معالج به حرف های او گوش کرده و به آن ها توجه می کند.
  • مورد بعدی که به عنوان ویژگی یک پزشک زنان خوب می توان نام برد راز داری و محرم بودن وی می باشد.
  • پزشک فوق تخصص زنان باید اسرار بیمار خود را فاش نکرده و از پرونده پزشکی او همانند یک سند محرمانه نگهداری نمایید.
  • همچنین یک متخصص زنان خوب در اهواز ، از میزان موفقیت زیادی در درمان هایش برخوردار است و با تکیه بر دانش و تجربه خود می تواند مشکل بیمارش را تشخیص داده و بهترین تکنیک درمانی را برای او بکار گیرد.
  • ویژگی دیگری که می توان برای بهترین متخصص زنان در اهواز یال سایر شهر های ایران برشمرد این است که نسبت به علم روز آگاهی داشته و از دانش و تکنولوژی های پیشرفته بهرمند باشد.
  • علاوه بر این ها برترین پزشک زنان کسی است که همواره سلامت بیمار خود را به منافع شخصی اش ارجع بداند و بهترین مشاوره را به وی ارائه دهد.

 

 

انتخاب بهترین متخصص زنان در اهواز

مسلما داشتن یک پزشک و متخصص زنان برای هر بانو ضرورت دارد چرا که علاوه بر مشکلاتی که می تواند در طول زندگی برای وی به وجود آید ، آن ها نیاز دارند که به صورت دوره ای نزد متخصص زنان رفته و چکاب شوند. از این رو بهتر است در انتخاب یک متخصص زنان حاذق در اهواز نهایت دقت خود را داشته باشید تا بتوانید خود را به دست کسی بسپارید که از هر نظر قابل اطمینان باشد.

قدم اول این است که در محل سکونت خود لیستی از نام خوش آوازه ترین پزشکان در حوزه فوق تخصص زنان تهیه نمایید ؛ این کار را می توانید با پرس و جو کردن از اطرافیان و آشنایان یا جستجو در اینترنت انجام دهید. سپس می توانید به روش های زیر نسبت به هر یک تحقیق کرده و پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید:

  1. ابتدا وارد سایت یا اینستاگرام آن ها شوید و از خدمات ارائه دهنده توسط بهترین متخصص زنان در اهواز یا دیگر شهر های ایران مطلع گردید.
  2. سپس به مطب پزشک مورد نظر خود رفته و با او مشاوره داشته باشید. اینگونه می توانید نسبت به خصوصیات وی نیز آگاه شوید.
  3. در نهایت می توانید با مراجعین حاضر در مطب نیز صحبت کرده و از آن ها درباره پزشک مورد نظر سوالات خود را بپرسید و همچنین از میزان رضایت ایشان هم باخبر شوید.

 

متخصص زنان در اهواز

 

خانم دکتر فرزانه حسینی اصل یکی از بهترین متخصص زنان در اهواز بوده و بانوان عزیز اهوازی می توانند برای رفع مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی خود نزد وی بروند. تخصص ایشان جراح و متخصص زنان ، زایمان و زیبایی می باشد و همچنین عضو انجمن جراحان رویال کالج انگلستان RCDG نیز هستند. خدماتی که می توانید در مطب وی انجام دهید به شرح زیر است :

انواع عمل ها و خدمات زیبایی مثل :

انواع جراحی ها و خدمات درمانی مثل :

  • لاپاراتومی
  • لاپاراسکوپی
  • هیسترکتومی
  • هیستروسکوپی
  • عمل ترمیم کف لگن
  • بالا کشیدن رحم و مثانه
  • زایمان طبیعی و سزارین
  • وغیره

نظرات بسته شده است.

تماس با دکتر